zondag, juni 19, 2016

Ode aan Godelieve

Godelieve haar blog Stamping Mathilda bestaat deze maand 10 jaar en zij post al 10 jaar bijna dagelijks een berichtje! Haar zoon en Anneke vonden dit de moeite waard om haar in het zonnetje te zetten , en hebben verschillende mensen gevraagd een blog bericht te maken met een ode aan Godelieve!!En natuurlijk doe ik mee, elke  zondag post Godelieve  een berichtje Sunday Scraps, zij maakt dan van restjes die ze nog heeft liggen een kaart, en dat heb ik deze zondag ook gedaan!!
Godelieve gefeliciteerd en dank je wel met het 10 jaar posten van je berichten, ik haal daar veel inspiratie uit!!


7 opmerkingen:

Anneke zei

Heel mooi Anne.

Godelieve zei

Oh, jij doet ook mee? Het blijft me verbazen dat zoveel stempelaars de moeite doen om me te verrassen. Dank je wel!
Die restjes waren te mooi om weg te gooien, je hebt ze in een supertoffe kaart veranderd!

Anneke zei

Ik ben heel erge fan van je werk, dit is ook weer zo mooi! Je hebt dan ook heel mooie restjes gebruikt :)
Heel leuk bericht, dankjewel!

Hermien (Sproet) zei

He, Anne, jij ook al een lovend bericht over Godelieve! Verdiend, mooie scraps kaart!

Nota Bene zei

Supertoffe kaart! Je had heel mooie restjes, maar het resultaat is veel meer dan de som van de delen.
Groetjes, Nele

Willy zei

Geweldig gebruik gemaakt van restjes Anne, echt een prachtige kaart heeft dat opgeleverd! Dat Godelieve het hier mee eens is blijkt wel uit haar reactie :)

Rika zei

Een supermooie kaart!